Batman’da faaliyet gösteren Yeşilmar Marketler Zinciri, yenilenen marka adı “Yeşilgross” ile yoluna devam edeceğini duyurdu. Mezopotamya Hotel’de düzenlenen kahvaltılı basın toplantısında şirket yöneticileri, markanın gelecek vizyonunu, dijitalleşme sürecini ve büyüme hedeflerini basın mensuplarıyla paylaştı. Toplantıya Yeşilgross Yönetim Kurulu Başkanı Özkan Salman ve yönetim kurulu üyeleri katıldı.
“Kalite ve Uygun Fiyat Birbirini Tamamlıyor”
Yönetim Kurulu Başkanı Özkan Salman, Yeşilgross’un en büyük farkının uygun fiyat ve kaliteli hizmeti aynı anda sunabilme stratejisinde olduğunu belirtti:
“Üreticilerle doğrudan anlaşmalar yapıyor, merkezi satın alma gücü ve teknolojik otomasyon sayesinde maliyetleri düşürüyoruz. Bu kazanımlar da doğrudan halkımıza yansıyor. Hem günlük ihtiyaçlarda hem de toplu alımlarda müşterilerimiz daha avantajlı fiyatlarla alışveriş yapabiliyor. Bizim için kalite ve uygun fiyat birbirini tamamlayan unsurlardır. Halkımızın güvenini, daha kaliteli hizmet ve uygun fiyatla karşılamak en büyük sorumluluğumuzdur.”
Dijitalleşme ve Online Alışveriş
Salman, Yeşilgross’un dijital dönüşüm sürecine de dikkat çekerek, yerel e-ticaret uygulamasını hayata geçirdiklerini duyurdu:
“Yerel kapıda hizmet projemiz ile halkımız artık 7/24 online alışveriş yapabilecek. Aynı gün teslimat ve özel kampanyalarla Batmanlıları modern e-ticaret imkanlarıyla buluşturacağız.”
Büyüme Hedefi: Bölgesel Zincir
Şu anda 100’ün üzerinde çalışanıyla 5 farklı noktada hizmet verdiklerini aktaran Salman, bu yıl içinde 2 yeni şube açacaklarını açıkladı. Önümüzdeki yıl ise Yeşilgross’un bölgesel bir zincire dönüşeceğini belirtti:
“Açtığımız her şube ile daha fazla kişiye istihdam sağlayarak bölge ekonomisine katkı sunacağız. Ayrıca geniş ve modern bir gross market projemiz var. Tüm ürünlerin tek çatı altında bulunabileceği, büyük otoparkı ve ferah alışveriş alanlarıyla halkımıza daha konforlu bir alışveriş ortamı sunacağız.”