BA-MED’den Batman ve Kozluk’ta uyuşturucuyla mücadele farkındalık etkinliği

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

26 Haziran Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü kapsamında, Bağımlılıkla Mücadele Eğitim Merkezi (BA-MED) tarafından Batman ve Kozluk ilçesinde uyuşturucuyla mücadele konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla çeşitli etkinlikler düzenlendi.

Etkinlikler kapsamında BA-MED Genel Merkez Denetim Başkanı Metin Alp, Genel Merkez AR-GE Başkan Yardımcısı Sezer Avcı ve Genel Merkez Üyesi Kutbetin Aktaş’tan oluşan heyet, vatandaşlarla bir araya gelerek bilgilendirici broşürler dağıttı. Çalışmalarda, uyuşturucu kullanımının önlenmesi ve bağımlılıkla mücadelede toplumsal farkındalığın artırılması hedeflendi.

Vatandaşlarla Görüşüldü

Kozluk ilçesinde gerçekleştirilen saha çalışmalarında vatandaşların uyuşturucu kullanımı ve bağımlılığına ilişkin görüş ve talepleri dinlendi. BA-MED yetkilileri, bağımlılıkla mücadelenin toplumun tüm kesimlerinin katkısıyla yürütülmesinin önemine dikkat çekti.

MHP Kozluk İlçe Başkanlığına Ziyaret

Program kapsamında BA-MED heyeti, MHP Kozluk İlçe Başkanı Cengiz Çetin’i de ziyaret etti. Görüşmede uyuşturucuyla mücadele konusunda fikir alışverişinde bulunuldu.

Ziyarette konuşan Çetin, uyuşturucu bağımlılığıyla mücadelenin yaygınlaştırılmasının önemine değinerek, gençlerin bağımlılıktan korunması ve bağımlı bireylerin yeniden topluma kazandırılmasına yönelik çalışmalara destek vermeye hazır olduklarını ifade etti.

Etkinlikler, uyuşturucuyla mücadelenin kamu kurumları, sivil toplum kuruluşları, siyasi partiler ve vatandaşların ortak katkısıyla yürütülmesinin önemine yönelik değerlendirmelerin ardından tamamlandı.

 

Giriş Yap

Batman Burada ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

NOT: ✅ Oturumu açık tut kısmını aktif hale getirin.

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.