Batman – Yüksek gerilim hattına kapılan genç yaşam savaşını kaybetti

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Batman merkeze bağlı Akuba Köyü mevkiinde meydana gelen talihsiz olayda, 33 yaşındaki Mehmet Özalp yaşamını yitirdi.

Edinilen bilgilere göre, yüksek gerilim hattının bulunduğu bölgede bulunan Mehmet Özalp, elektrik akımına kapılarak ağır yaralandı. Yakınlarının durumu fark etmesi üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi.

İlk müdahalesinin ardından ambulansla Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılan Özalp, burada doktorların tüm çabalarına rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.

Akuba Köyü eşraflarından H. Zübeyr Özalp’ın oğlu olan Mehmet Özalp’in vefatı ailesi ve yakınlarını yasa boğdu.

Giriş Yap

Batman Burada ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

NOT: ✅ Oturumu açık tut kısmını aktif hale getirin.

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.