Nasıroğlu duyurdu: Batman’a 12 hekim kadrosu tahsis edildi

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Batman Milletvekili Ferhat Nasıroğlu, Sağlık Bakanlığının 129. Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü (DHY) Kurası kapsamında Batman’a 2 pratisyen tabip ve 10 uzman tabip olmak üzere toplam 12 hekim kadrosu tahsis edildiğini açıkladı.

Nasıroğlu, özellikle Radyasyon Onkolojisi ile bu dönem Türkiye genelinde yalnızca 3 uzman mezunu bulunan Çocuk Metabolizma Hastalıkları branşlarının Batman’a kazandırılmasının, kentin sağlık altyapısı açısından önemli bir gelişme olduğunu belirtti.

Batman’a tahsis edilen kadrolar şöyle:

  • 1 Pratisyen Tabip – Batman İluh Devlet Hastanesi
  • 1 Pratisyen Tabip – Batman Sason Jandarma Komando T.B.K. Lığı BBN
  • 1 Adli Tıp Uzmanı – Batman Adli Tıp Şube Müdürlüğü
  • 1 Aile Hekimliği Uzmanı – Batman Kozluk İlçe Sağlık Müdürlüğü
  • 1 Beyin ve Sinir Cerrahisi Uzmanı – Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • 1 Çocuk Enfeksiyon Hastalıkları Uzmanı – Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • 1 Çocuk Metabolizma Hastalıkları Uzmanı – Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • 1 Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı – Batman İluh Devlet Hastanesi
  • 1 Göz Hastalıkları Uzmanı – Batman İluh Devlet Hastanesi
  • 1 İç Hastalıkları Uzmanı – Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • 1 Nöroloji Uzmanı – Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • 1 Radyasyon Onkolojisi Uzmanı – Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Nasıroğlu, tahsis edilen kadroların Batman’a hayırlı olmasını dileyerek başta Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu ve emeği geçenlere teşekkür etti.

Giriş Yap

Batman Burada ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

NOT: ✅ Oturumu açık tut kısmını aktif hale getirin.

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.