Batman’da kaldırım işgallerine yönelik denetimler devam ediyor

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Batman Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde yaya yollarının işgal edilmesini önlemek amacıyla denetimlerini sürdürüyor.

Bu kapsamda Edip Solmaz Caddesi ile Kıbrıs Şehitleri Bulvarı’nda gerçekleştirilen uygulamalarda, kaldırımların ve yaya geçiş alanlarının kullanımını engellediği belirtilen çeşitli materyaller ekipler tarafından toplatıldı.

Belediyeden yapılan açıklamada, daha önce yapılan uyarı ve tebligatlara rağmen kamuya açık alanları işgal ettiği tespit edilen kişi ve işletmelere yönelik denetimlerin devam edeceği bildirildi.

Açıklamada, kaldırım işgallerinin önlenmesine yönelik çalışmalarda ilgili mevzuat çerçevesinde gerekli idari işlemlerin uygulanmaya devam edileceği ifade edildi.

Zabıta Müdürlüğü, denetimlerin yalnızca belirli bölgelerle sınırlı kalmayacağını, planlı bir program doğrultusunda kentin farklı noktalarında da sürdürüleceğini belirtti.

Yetkililer, vatandaşların kaldırımları güvenli ve rahat bir şekilde kullanabilmesi amacıyla denetim ve uygulamaların devam edeceğini kaydetti.

Giriş Yap

Batman Burada ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

NOT: ✅ Oturumu açık tut kısmını aktif hale getirin.

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.