Batman’daki bakım merkezi iddialarına tepki büyüyor: Nöbet devam ediyor

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

TJA’nın Batman’daki özel bir Bakım Merkezi’ndeki olaylara karşı başlattığı nöbet eyleminde, bakım merkezinde yaşanan vahşetin toplumsal değerleri yerle bir ettiği vurgulandı.

 

Özgür Kadın Hareketi’nin (Tevgera Jinên Azad-TJA), iddialara karşı Batman Adliyesi önünde başlattığı oturma eylemi 3’üncü gününde de sürdü.

Eyleme Mardin ve ilçelerinden gelen kadınların yanı sıra Barış Anneleri ve sivil toplum örgütü temsilcileri de katıldı.

Burada konuşan TJA Aktivisti Ruken Zerya Işık, yaşanan olaylar karşısında 3 gündür nöbette olduklarını kaydederek, “Kürdistan’da direnişiyle bilinen Êlih gibi bir yerde sistem eliyle, resmi kurumlarda toplumun değerlerini yerle bir ettiler” dedi.

 

Ardından söz alan yerine kayyım atanan Batman Belediye Eşbaşkanı Yeşil Işık, Abdullah Öcalan’ın manifestosuna vurgu yaparak; “Her bir kurum, kuruluş ve devletin kendisine de böylesi toplumsal sorunları ortadan kaldıracaksa neden bu ilkeyi kendisine esas almıyor” diye belirtti.

 

Devletin böyle bir manifestoyu kendisine esas almamasını devletin kendisini bu tür gayri ahlaki durumlar üzerinden yaşatmaya çalışmasına bağlayan Işık, bu tarz durumların ise toplumsal olayları derinleştirdiğini savundu

 

DEM Parti Mardin Kadın Meclisi’nden Emine Çiftçi ise bir daha böyle bir olayın yaşanmaması için suçluların en ağır biçimde cezalandırılması gerektiğini belirtti.

Giriş Yap

Batman Burada ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

NOT: ✅ Oturumu açık tut kısmını aktif hale getirin.

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.