TJA nöbeti 4’üncü gününde: Suçların üzerini örtenler de sorumlu

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

TJA, Batman’daki özel bir Bakım Merkezi’nde yaşananlara karşı nöbetini 4’üncü gününde sürdürerek, suçların karanlıkta kalmasına göz yuman ve üzerini örtmeye çalışan herkesin bu durumdan sorumlu olduğunu vurguladı.

Özgür Kadın Hareketi’nin (Tevgera Jinên Azad-TJA), Batman Adliyesi önünde özel bir Bakım Merkezi’nde yaşananlara karşı başlattığı oturma eylemi 4’üncü gününde sürdü.

“Tacize, tecavüze ve her türlü şiddete karşı nöbetteyiz” pankartının açıldığı nöbete, Siit’ten gelen kadınların yanı sıra çok sayıda kişi katıldı.

Açıklamada ilk olarak konuşan Tutuklu ve Hükümlü Aileleri ile Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği(TUAY-DER) Eşbaşkanı Hasan Arığtekin, yaşananların toplumu çürütmeye dönük politikaların sonucu olduğunu söyledi. Demokratik kitle örgütleri olarak ortaya çıkan vahşeti kabul etmeyeceklerini vurgulayan Arığtekin, mücadeleyi sürdüreceklerini ifade etti.

Ardından konuşan Halkların Eşitlik ve Demokrasi Partisi (DEM Parti) Siirt Milletvekili Sebahat Erdoğan Sarıtaş ise Türkiye ve Kürdistan’da insanlık onurunu hedef alan saldırıların giderek sıradanlaştırıldığını söyledi. Kadınların katledildiğini, çocukların istismara maruz bırakıldığını belirten Sebahat Erdoğan Sarıtaş, insanlık değerlerinin sistematik biçimde hedef alındığını kaydetti. TJA olarak bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da benzer suçların üzerinin örtülmesine izin vermeyeceklerini ifade eden Sebahat Erdoğan Sarıtaş, gerçeklerin açığa çıkarılması ve sorumluların yargılanması için mücadeleyi sürdüreceklerini dile getirdi.

Giriş Yap

Batman Burada ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

NOT: ✅ Oturumu açık tut kısmını aktif hale getirin.

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.