Vedat Karabulut, 14 Haziran’da Diyarbakır’ın Lice ilçesi ile Bingöl’ün Genç ilçesi sınırındaki Sarım Çayı’na düştü ve kayboldu.
Arama çalışmaları 9 gündür devam ediyor. Eşi Gurbet Karabulut ve 1’i engelli 3 çocuğu, Vedat’tan gelecek haberi bekliyor.
“Ya ölü ya da diri istiyoruz”
Gurbet Karabulut, geçen pazar sabahı 06.30’da evden çıkan arkadaşının sadece akşam suya gideceğini söylediğini belirtti. Kaç kişi gittiklerini bilmiyorlar, ancak 12-13 kişilik gruptan sadece o kayıp. Su akıntısına kapıldığını düşünüyorlar, çünkü diğerlerine bir şey olmamış. Ağabeyi, kayınbabası, babası ve tüm akrabaları olaydan sonra orada nöbet tutuyor. Suda 9 kişi çalışıyor. Arkadaşının suya düştüğünde elinde bir yastık bulunmuş, başka bir şey yok. Hiçbir iz yok. Ne olduğunu bilmiyorlar. Belki dağlık alana veya bir yere gittiğini düşünüyorlar. Dron ile arama yapılıyor. Ya ölü ya diri, bir sonuca varmak istiyorlar. Ölüyse mezarını, diriyse kendisini istiyorlar.





